Zöldbabsaláta csilis paradicsommal + citromos-csilis csirkemellcsíkok
2010. augusztus 01. írta: giglio

Zöldbabsaláta csilis paradicsommal + citromos-csilis csirkemellcsíkok

Pihenőhétvége!! És ha pihenőhétvége, akkor főzés! Végre.

Még tegnap este előkészültem, vagyis megcsináltam a salátát és bepácoltam a husikat. Így ma nyugodtan bicózhattam, strandolhattam és szinte készen várt a vacsi. Helyesbítek: az isteni vacsora!

Zöldbabsaláta 

Olívaolajon csili, fokhagyma, petrezselyem (Dorot kockák, mint a múltkor, mindegyikből 1 db), meg só is, persze, aztán a kockára vágott paradicsom éppenhogycsak beledob és ki is vesz, de úgy, hogy a lé maradjon, mert abba megy a zöldbab. Megpárolás és összekeverés a paradicsommal - aztán szépen alszik egyet a hűtőben. 

Csirkepác

Ugyanaz, mint a paradicsom alá + fél citrom leve + húspuhító só (ha van), ebbe bele a husikat és hűtőbe be. Az a jó, hogy a csili + citrom + húspuhító só +  annyira megdolgozza a csirkemellett, hogy így szeretem. Ugyan sosem lesz belőle szaftos csirkecomb, de ebben a formában kimondottan finom - még nekem is.

Aztán íme csodauzsi/vacsi - kicsit rákattantam a kisvirágos függönyömre, úgy néz ki, mindent lefotózok előtte a közeljövőben, mert nemhogycsak gyönyörű, de igen kedvezőek a fényviszonyok arrafelé. A múltkori élethalálharcos szívás gombócot (ezt most tanultam Andesztől) is megörökítettem előtte.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr922191570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása