Szigorúan csak recept (sorrentoi főződélután)- Lemon plum cake
2010. február 28. írta: giglio

Szigorúan csak recept (sorrentoi főződélután)- Lemon plum cake

Hozzá kell való :)


375 gr liszt 
125 gr natúr joghurt 
250 gr cukor 
1 kiskanál olaj 
3 tojás 
1 citrom héja 
1 teáskanál sütőpor 

Citromhéj és sütőpor kivételével mindent összemixel, végén ezeket is bele, aztán süti-süti 160 fokon 40 percig. 


Én mit fogok még beletenni, ha már unom így? 
Kandírozott narancs-citromhéjat és lehet, hogy kockára vágott csokit. Citromot és csokit szeretem együtt. 


Ha tortaként csinálnám meg, akkor ugye ez lenne az alaptészta. Ehhez csinálnék túrókrémet, abba gyalulnék csokiforgácsot és szépen rétegezném. 

Lehet, hogy ez lesz a színes-tavaszi torta Angélának!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr21798271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endzsi21 2010.03.01. 18:55:58

Imádom a citormos tortát... :-) úh. a citrom leve is mehet bele... jó sok citromlé..jó is lesz torta alapnak..
köszönöm

Halvány Görény 2010.03.03. 23:08:38

a múltkor (a korábbi poszt kapcsán) ezen elgondolkoztam, hogy (én azt hittem/ úgy tudtam) a plum a szilva, és hogy milyen fura lehet, egy citromos-szilvás sütemény, mert a szilva is tud savanykás lenni, és citrom még mellé, az furán hangzott. aztán kiokoskodtam, hogy ez biztos aszalt szilva lesz, az aszalt gyümölcsök ilyen jó édesek amihez még akár jó lehet a citrom, elégedetten hátradőltem, és most kiderült, hogy ebben egyáltalán nincs szilva. mitől plum cake a plum cake?

giglio 2010.03.03. 23:17:24

@Halvány Görény:
nos, hát éppen itt akadtam el én is... vártam a fincsi szilvás sütit és kaptam helyette citromosat. szerencsére fincsit, így megettem :)))
süti beállítások módosítása