Főzés, de szappan!
2014. október 13. írta: giglio

Főzés, de szappan!

Mostanában inkább illatszereket főzök, mivel a nem csak a szánkon keresztül táplálkozunk. Teljesen beleszerettem a krémek készítésébe, olyan jó kevergetni, illatosítani, olajokat válogatni hozzá, aztán figyelni, ahogy finomodik tőle a bőröm.

Szappant főzni is egyszerű, bár kicsit körülményes (nekem). Persze egyre gyorsabban állok át szappanmester üzemmódba, de azért vigyáznom kell, mindig akkor történnek a malőrök, amikor már nagyon vagánynak érzem magam és már mondjuk majd kesztyű nélkül oldok lúgot. Mondjuk ennyire sosem leszek bátor, de persze folyamatosan feszegetem a határokat. 

Szóval igazából szappant készíteni éppen olyan nagyon jó, mint egy jót főzni. Pl. a múltkor elkészítettem a citromos mézeset, megszórtam a tetejét fahéjjal és elsimogattam. Csodaszép lett. 

Itt az egész jelenlegi csapat: kecsketejes sós (fehér), zöld agyag + iszap, citromos mézes natúr és fahéjas szórásos.

 

IMG_20141013_121127.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr476786903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása