Csak fotók. Élet-érzés-receptek/nyári különkiadás
2010. július 12. írta: giglio

Csak fotók. Élet-érzés-receptek/nyári különkiadás

Igeeeeen, nyaraltam, fürödtem, csápoltam (hosszabb változatban - kééészen vagyok ettől), terrorizáltattam magam az olasz és szlovén autópályán, kempingeztem (igen, én :), ámuldoztam, gyönyörködtem (mindenben) és isteni finomakat ettem.

Olaszország és Szlovénia képekben - természetesen a mennyei eledelekre fókuszálva.

Itália most a hideg ételekről szólt, nemtom, valahogy így alakult. Nomád üzemmódban voltam és nem is volt annyira idegen, mint ahogyan azt korábban gondoltam. Még mindig meglepem magam.

A szállásunk és a paradicsomevés - mézédes, lédús, ezért fröccsen én meg próbálok nem beteríteni vele mindent. Csak a füvet.

A tengerezés, hideg ellátmány szumma + az elmaradhatatlan, isteni sonka.

Az új szerelem: fagyasztott kávé. Megdöbbentően finom - kötelező kipróbálni! Komplett kávészerkezet, még tejszín is volt a tetejére fagyasztva. Miért is nincs ilyen itthon? 

Olasz rekordkísérlet: hány fős család fér be, sőt, továbbmegyek, hány generáció fér be egy darab napernyő alá?

Kézi új találmánya: pesto-s hot dog. Állat. 

És már a másnap A Koncert után.

Eddie kb. úgy beszél olaszul, mint Brad Pitt a Becstelen Brigantikban :) A koncertélmény meg leírhatatlan. 40ezer embert mondtak, állítólag annyian voltunk. Na, de erről ódákat bírnék zengeni, úgyhogy befejeztem, mert sosem fekszem le.

Szóval a kemping. Azt gondolom, keveredett némi zavarodottság a mosolyomba, ahogy próbálom felszámolni a káoszt. De azért tetszik. Ja, Mackó imádta a hazáját!!

És már Szlovénia, így készül a mini palacsinta. Muszáj volt megszakértenem :)

Ilyen szép nutellával és lekvárral. 

Ilyen finom.

 

És a salátaáradat.

És a pici halak. Kicsit nehéz feldolgozni ezt az egybenmindentbekapok érzést, de tanulom. 

Házak - szeretem őket. Ez itt éppen Izolán.

Tenger, hullámok, nagyon szeretem őket!!!

Az utolsó naplementét nem szeretem :( De ahogy ezeket a fotókat most nézegetem hmmmm, megint kerek a világ. Zenei aláfestésnek meg álljon itt még egy kis Pearl Jam, Velencéből, csak nekünk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr122147777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bridg 2010.07.25. 23:16:52

gyonyoru kepek!!!!!!!!!! es a zenek is jok :D bravo sacc

giglio 2010.07.26. 18:39:22

@bridg: köszi :)) jó helyen, jó időben lenni jó!
süti beállítások módosítása