Karácsonyi sütésőőőrület on-line
2010. december 23. írta: giglio

Karácsonyi sütésőőőrület on-line

Elkezdődött! Ma nem fekszem le banyek, kemény vagyok, már legyártottam egy vagon tiramisut, úgy cirka 1,5 kg mascarpone-ból. Kicsi a család. Nagy a szeretet - ha elég tiramisut viszek, így igyekszem.

Aztán jött az epres rakott cucc ajándékba (megjegyezném, a csokis piskótát is magam készítettem), meg persze magunknak - holnap éjszakára, beleolvadni a finomságba, jajj, de fogom szeretni.

És még csinálok szintén ajándékba gyömbér szörpöt, gyümölcsös vodkát ééés egy szépet. Ha nem esem össze időközben.

Viszont ez tényleg frankó lett.

Na, szóval, mintegy 2 órán keresztül gyártottam karácsonyfákat. Szívás, most sem szépíteném. Az első pár darabnál még karácsonyi hangulatban lettem volna, ha tudtam volna rendesen használni a formát. Mire meg megtanultam, addigra elfáradtam, mint az állat. Csináltam mutatóba vagy 20-at, a maradékból meg keksztekercset. Arra mondjuk már úgyis régóta fenem a fogam. Ezek után holnap minden egyéb gyerekjáték lesz, amennyiben valaki elintézi nekem, hogy a nap úgy kb. 50 órás legyen. 

De azért klassz lett, reggelre, mire megpihentetem kis testem, halálosan büszke leszek magamra. Hacsak már most nem vagyok az. Merthogy azért ez a süti több annál, aminek látszik, mivel belül megbújik némi gesztenye/kókusz krémecske. Ez lesz ám a meglepetés, mint ahogy én is néztem nagyot, mikor először találkoztam vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr1002535556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása