Gyengélkedős gyümölcssali
2010. január 28. írta: giglio

Gyengélkedős gyümölcssali

Gyengélkedős gyümölcssali

Készült: 2009. december

Amikor az ember beteg, akkor elhagyja magát, mert akkor lehet, sőt kötelező!!! Mert olyan jó, akkor mindenki szeret, félt, velünk foglalatoskodik. Ha egyedül vagy, akkor meg napokon keresztül fekhetsz anélkül, hogy lelkiismeret furdalásod lenne miatta.
Milyen jó dolog is betegnek lenni! 
 
(Egy előadáson hallottam, hogy az nem baj, ha az ember beteg, csak tudja, hogy miért teszi. Pl. pihennie, kell, szeretethiánya van – odafigyelésre és törődésre vágyik, stb., és akkor nem lesz gond. A betegség egy hibás működés, ez a mi döntésünk, nem a sors és az Istenek büntetése. Ez nekem tetszik.)
 
Szóval fáradt voltam és aludni akartam úgy, hogy ne nyűglődjek amiatt, hogy takarítanikénepakolnikéne stb.
Így bedádhásodtam és belázasodtam. És már hazafelé jobban éreztem magam, mert tudtam, hogy igaz, kicsit (nagyon) fáj, kicsit gyűlölöm, megőrülök, hogy nem szelel az orrom, de jön a forralt bor, a gyümölcsözön, a meleg mézes pálinka és a hagymázások!!!
2 nap alatt kutya bajom nem lesz. Még szerencse, hogy péntek van...
Bevackolás, dvd-zés (ha már nem folyik ki a szemem), bármikor-szuszókálás… fincsi :))) 
(Tudnám honnan merítem még mindig ezt a hatalmas lelkesedést még egy rohadt influenzavagymi iránt is... :))
 
A tartalmas szenvedéshez elkészítettem azt a gyümölcssalátát, amit Hencitől tanultam (kösziii!), és gondoltam megosztom ezt is.
 
  • 2 db grapefruit szétszed
(Nálam a technika, ami bevált: félbevág és késsel cikkenként kiműtenek a rostok, majd kifacsar, hogy ami még véletlenül bennmarad, az se menjen kárba. Hártya-keserűség így elkerülhető, és egy jó késsel 5 perc alatt kifilézhető egy nagy golyó.)
 
  • 2 alma
  • 1 banán
 
Ennyi volt most otthon.
 
Kiskockákra vág, rácsorgat 2 ek méz és megszór egy kis fahéjjal. Összekever.
 
Ha jót akartok magatoknak (és mintaszerűen kezet mostatok, gyerekek :) kézzel csináljátok.
Egyrészről 5 percig újra 3 évesnek érzed magad, mert rosszalkodsz, kajában turkálsz, másrészről egy tökéletes kézpakolás a méz és a gyümölcs. Ha nagyon akarsz rosszalkodni + arcpakolást is akarsz, fejelj bele!!! Nem mereeeed!!! :))
 
Ennyi. Kell neki egy kis idő, mire összeérik, de isteni finom.
 
Lehet bele narancs, kivi, én az almát szeretem kihagyni, de most nem volt otthon más gyümölcs, így belement. Azért annyira nem lett rossz így sem :)
 
 
Mai napi tanulság:
Meg kell tanulni megbetegedni és meggyógyulni. Ez az igazi hatalom!
 
Na, megyek dőlni.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr1001708673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sandra&Bullok 2010.01.29. 20:06:16

Jelentem én beteg vagyok.
Hogy miért? Most elgondolkodtam. Talán azért, mert meg kellett állnom, le kellett lassítanom, mert már szétgurultak a fogaskerekek.... :-/

És erre, mit ad Isten (néhány csodás barátnőn kívül..;-) hogy kettő meglátogat és hoz sok-sok gyümölcsöt...

na én megcsináltam a fenti salit.. nem merem? NEM MEREM?!! mertem... jelentem, a hajam csupa méz és ananász, a narancs barázdák hamar rászáradtak az arcomra... azt az egyet felejtetted el, hogy mikor kell a fent említett gyümölcssalátát lemosni... ;-)))))

Isteni a recept, Isteni a blog.. mi az oka?
ISTENI A SZAKÁCSNŐ!!! :-))))
éljen-éljen-éljen!!
Csak így tovább!

giglio 2010.01.29. 20:38:57

@Sandra&Bullok:
a Neved, kedves Sandra - (ki is lehetsz... ki is lehetsz...) áááálllaaat!!!! :)))

mi az oka... az Alexandra kiadótól kapott sms. remélem beváltják az ígéretet!! :))

nem mondtam, mert nem gondoltam, h vk meri... igaz, Veled nem számoltam :))) amúgy nem kell lemosni. rajta kell hagyni. ameddig csak bírod, de úgysem mereeeed... :))))
süti beállítások módosítása