Szilvás gombóc elméletben
2010. július 26. írta: giglio

Szilvás gombóc elméletben

Leírom, hogy megcsináljam: holnap szilvásgombócot fogok gyártani!!!

Vasárnap este Családi Női nap volt, ami nem nehéz, mert mi 3 lánytesó + szisztereknek még van egy-egy hihetetlen jó fej lánya extrába. Plusz még Zsuzsi is meglátogatott minket gyönyörűszép Anna Babával és Évi is. (Neki fia van, így Ő csak egyedül jöhetett.)

DE a lényeg: gyúrtak szilvás és barackos gombócot!!! És muszáj nekem olyat mégmégmég - HOLNAP. Vagy valahogy nagyon a közeljövőben. Úgyhogy holnap - tehát érkezik, recept, fotók, és én ideggyengén, ha nem sikerül. Mert azért emlékszem az első közös kísérletünkre. Hűűű, azok szétmállott nokedlik a barna színű (szilvalé) lötyiben azért kemények voltak.. Persze azóta sokat fejlődtünk mindannyian! Pl. én is csináltam 16 éves koromban újra, ringló szilvából. A 3 db zsemle méretű gombóccal az egész család jóllakott.

Na, hát, ebből igyekszem valahogyan kihozni holnap az optimumot.

Mai napi tanulság: szeretem a családom!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr502177830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása