Tepsis mustáros isteni marha
2010. december 20. írta: giglio

Tepsis mustáros isteni marha

Imádok szabadságon és nem budapesten lenni! Magamat is meglepve egészen tevékeny vagyok és be tudom osztani az időmet! Jó, igaz, a motiváció jelentős... Szóval teszek-veszek, főzögetek, ajándékot készítek, vagyis csupa hasznos dolgot csinálok. Pl. még fát is vágtam, hoppá! Persze, hogy bőrkesztyűben és talpig fehérben, de egy nő baltásként is nő!

Említettem korábban azt az isteni finom marhasültet csípős szósszal meg ilyesmivel, hát most jól meg is csináltam, csak nem úgy. Nem tudom sosem, hogy milyen húsrészt kell venni, úgyhogy még a hátralévő szabadidőmben kiművelem magam marhából, mert az nem lehet, hogy minden húsvásárlásom véletlenszerű, még akkor sem, ha rendre bejön.

Szóval vettünk valamilyen egészen jó marharészt, amiről annyit tudok elmondan, hogy szép volt és egészen szaftosnak tűnt. Összevágtam, kicsit megklopfoltuk, amit én kezdtem, és igen, alapvetés, hogy lezúztam az újjamat is. Rájöttem, hogy nekem tulajdonképpen a főzés az extrém sportom is egyben!

Aztán megágyaztam neki éjszakára egy olyan bölcsőben, amiben volt olaj, sok mustár, csili, 1 fej hagyma, 3 gerezd zúzott fokhagyma, só, bors.

Ebben pihengetett másnap estig, amikoris római tálban, karikára vágott krumplival összesütöttük. Alulra került némi szalonnacsíkozás, majd a krumpli és a husi. Később, kb. egy óra  sütés után azért megkavargattam. Büntetés volt abban az illatfelhőben várakozni, de aztán csak elkészült, leírhatatlanul finom volt és ez nem túlzás. 

 Természetesen még jól is nézett ki!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr322527347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endzsi21 2011.02.09. 08:07:35

hú bakker.. éhes lettem. az a husi-krumpli téma nem rendelhető telefonon most azonnal? az se baj, ha emelt díjas ;-)
süti beállítások módosítása