Terápiás töltött patiszon
2011. június 08. írta: giglio

Terápiás töltött patiszon

Ma tényleg csak a lelkemnek kellett, mert éhes az nem vagyok. Kellett egy gesztus magam felé, hogy fontos vagyok azon túl is, amit mostmár a munkámnak nevezek, bár igazából a hobbim, vagy még annál is több. Csak kevés, nem pótolhat mindent, mint ahogy a legjobb társ sem tud kárpótolni egy rossz munkahelyet. Sajnos a kettő nem átjárható.

Na de mindegy is, a lényeg, hogy mesés húsos virágokat gyártottam, mutatom is inkább, mert nem csak szürreálisan szépek, de finomak is. Persze azért bekapcsolt az életösztön, mire elkészültek, így hagytam magam megvígasztalni általuk.

Igazi kihívás volt megpucolni őket, máskor meg sem vettem volna, de most jó volt szöszmötölni - teljesen lekötött.

Folyamat:

Két csík szalonna, fél hagyma, 1 nagy paradicsom, fél csípős paprika, 3 gerezd fokhagyma kicsi kockákra, ebben a sorrendben pirít, majd fűszerez (só, bors). 

Bele 15 dkg darált husi, még együtt is negyed óra, aztán kész is.

Patiszon lesóz, elhelyez, pici olaj alá, bele a husi, rá tejföl, reszelt sajt. 1 óra fólia alatt + 15 perc nélküle 160 fokon. Ennyi és kész a csoda.

 
Aztán jönnek hamarosan finomságok Szlovéniából, ahol raftingolni voltam (igen, én!), meg egy jófajta bolognai még azelőttről. Most egy kicsit visszafelé élünk majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr602967648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása