Konyhai nihil némi csülökkel
2011. május 18. írta: giglio

Konyhai nihil némi csülökkel

Kicsit nagy még a káosz, éppen berendezkedésben vagyok magammal, és tanulom az időbeosztást, ha nincsenek korlátok, vagyis nem mindig fixek. Ugye mekkora ellentmondás? Nehezen is oldom fel. 

Sajnos éppen a konyhai szenvedélyemre nincs időm, de a másik kezd végre előlépni munkává! Ez sajnos folyamatos helyváltoztatással jár, de azért eszem! Csak nem nagyon van lehetőségem lefotózni és elhelyezni ide, a szépséges gyűjteményembe.

Azért volt egy kis vendégség, ahol azért lett egy kis csülök (egészen véletlenül), öszesütve újkrumplival, hagymával sütőzacsiban. A végén az egészet kiborítottam egy üvegtálba, leöntöttem egy doboz tuningkefírrel (csili, petrezselyem, fokhagyma), visszatoltam a sütőbe még egy kicsit szimpatizálni egymással és így lett isteni szaft. Természetesen könyékig túrtuk bele a kenyeret, ami persze szigorúan tönköly típusú volt. Ennyit tudok felhozni a mentségemre, meg hogy nem tettem bele szalonnát. (Mert éppen nem volt itthon.) 

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr962913204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása