Szülinapi meglepi gyorsba - újkrumpli variációk (+később baconbe tekert csirkemell), mascarpones máktorta és csokitorta
2010. június 11. írta: giglio

Szülinapi meglepi gyorsba - újkrumpli variációk (+később baconbe tekert csirkemell), mascarpones máktorta és csokitorta

Nagyon gyorsan és hatékonyan cselekedtünk és olyan, de olyan vacsit dobtunk össze, hogy csak na... hétköznap, munka után, fáradtan, de legalább együtt!

Zsuzsi hozott egy mákos bögrést, nekem volt itthon mascarpone (micsoda váratlan fordulat..), kikevertem a standard krémet, és beborítottam vele a mákos cuccot. Fagyasztóba be. (És isteni finom lett természetesen és ezen sem lepődtünk meg.)
 
Közben már bedobáltam az újkrumplikat a tepsibe, egyik részére karikáztam hagymát és tettem rá szalcsit, vajat és egy pici olajat. Plusz persze só.
 
A másik tepsiben felkészült a következő adag krumpli, rája jó kis kóóóbi, vaj, olaj, só. ééés már főtt is a spárga picit, majd utána betekerték a szorgos hangyák baconbe, só, bors, olívaolaj és beállt a sütésre váró sorba.
 
Kevertem ki ezekhez fokhagymás-petrezselymes tejfölt (+ só+bors, természetesen) és még egy kis reszelt sajt, és íme.
 
(Nem ez lesz a 2. legjobb fotó a blogon, de éhesek voltunk és épphogy el tudtam csípni az utolsó olyan tányért, ami mindent tartalmazott. Angéla amúgy egy hős volt, már emelte volna a szájához a kis szalonnás pakkot, de fegyelmezetten visszarendezett mindent a helyére és átengedte a vacsoráját fotózásra, melyet ezúton köszönünk!
 
 
Közben megérkezett Tesóka, hozta a kifliket és még egy csokitortát.
 
Aztán megérkezett mindenki és végül Az Ünnepelt is. És örült :)
Még most is itt ücsörgünk és dumcsizunk... szeretem az ilyen estéket!
 

Mákos bögrés

  • 1 bögre tej, liszt, cukor, mák, 
  • 1 tojás, 1 kk sütőpor
  • 1 bögre magozott meggy
 
Nagyon csokis
  • 5 tojás
  • 13 ek cukor
  • 2-3 ek kakaópor
  • 10 dkg teavaj
  • 30 dkg darált dió
  • 1 tábla tejcsoki összekockázva
  • 1 ek liszt
 
 esküszöm ez a panda pózol... és engem néz!
 
és alvás... 
 
...és másnap egy kicsit újragondoltam a dolgokat + picit több időm volt, így ez lett a vége. Mennyivel szebb napsütésben!
 
A krumpli mellé besózott, borsozott, mustározott, szalonnába tekercselt csirkemell csíkok csúsztak be. És persze végre nyár - végre kovászos ubi. 2 nap alatt forrta szét magát...
 
Ancsi tortájából lenyúltam egy szeletet és átesett némi optikai tuningon, bár eredetileg is gyönyörű volt. Fagyi, tejszín, karamellás cukor mögé rejtőzködött el. 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr22073200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endzsi21 2010.06.28. 22:03:10

Sacikám!
Te voltál a hős és volt nagy meglepetés kedvenc Barátnőnknek is :-) ja és nekem is!
Olyan szuper vacsit rittyentettél össze, hogy még a tányérokat is kinyaltuk.
köszönjük ezúton is meg Szandikának további boldog szülinapot is kívánunk meg ilyenek :-)
puszi
Angéla
süti beállítások módosítása