Grapefruitos-gránátalmás-mézes csirke
2010. november 22. írta: giglio

Grapefruitos-gránátalmás-mézes csirke

Mára állt össze fejben a koncepció, ami működőképes lett. Nem is kicsit.

Igaz, hogy a gránátalma egy köcsög és lehet, hogy kicsinálta az egyik kedvenc felsőmet, mert szanaszét lövi magát a világba, de még az űrbe is. Nem bírtam vele, akárhogy forgattam, akármilyen (magamhoz képest) finom türelemmel közelítettem meg, spriccelt. Na mindegy, de azért csak megérte.

Szóval jön a hogyan készült rész.

Na, csinálok listát, jó gyerek leszek:

  • 1 nagy csirkemell
  • fél gránátalma
  • fél grapefruit
  • 1 doboz naturejoghurte
  • 3 ek méz
  • csili, só, olaj

Egy jó nagy csirkemellett jó ujjnyikra csíkoztam és csináltam neki egy olyan fürdőt, hogy egyik fele a joghurtnak, 2 ek méz, csili, pici só.

Ebben áztak, amíg megküzdöttem (persze ezt előző nap is meg lehet csinálni és akkor még jobb lesz a husi) a fél gránátalmával és fél grapefruittal. Utóbbit filéztem: félbevág, majd késsel kivág belőle a cikk, hogy maradjanak szép darabok. Bele a maradék joghurt, illetve lehet kicsit kevesebb, ha nem akarjuk nagyon savanykásra és kevesebb levet akarunk hozzá.

Aztán csirkecsíkok hirtelen kisütnek.

Aztán hirtelen kisütött csirkecsíkok cserépedénybe be és rá a gyümölcsös joghurt, aztán sütőbe 20 percig 180 fokra be. Én nem melegítettem elő (sosem teszem, pedig tudom, hogy sütni fogok! ezt meg tudja nekem valaki magyarázni? ez még a dackorszakból maradt?), így 25 perc volt. Mindegy, figyelgetni, és mielőtt kivesszük, még egy evőkanál méz rácsorgat a tetejére. 

Közben elkészít a mazsolás rizs, de dobtam bele még egy kis gránátalmát is, és így vagyunk készen. Tökéletes kaja.

És éppen úgy vérzik a szívem, mint a gránátalma, mikor kettévágtam, hogy nincsen fényképezőgépem. Mert még álomszép is mellé. Mondom tökéletes.

Mindegy, lopok egy képet.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr982466185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endzsi21 2010.11.28. 18:24:57

Megoldjuk ezt a fényképező témát :-) ha máshogy nem, max. mindig áthívsz ....
gránátalmát meg szeretjük...
süti beállítások módosítása