Micsoda kezek!!! Micsoda helyen :)
2010. február 21. írta: giglio

Micsoda kezek!!! Micsoda helyen :)

(Hű, ezt a címet nem cifrázom tovább, mert egyre távolabb kerülünk a témától :)

Naszóval, pár hete mutattam egy kezet, amely nem az én kezem volt egy sorrentoi főzőiskolában.

De ez?? ez kié???

Na, ez már az enyém és ott!  és olyan gyors, hogy azt fényképezőgép követni képtelen! :)

 

igen!! jegyzetek megvannak!!! (minden este szorgosan körmöltem, jesz)

fotók megvannak!!!

már csak gyorsan kell gépelnem, de ma még kicsi fáradtság, az időeltolódás, meg minden... :)

na jó, szóval igyekszem nagyon, mert mihamarabb akarom itt látni én is, egyben mindent...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr531779535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endzsi21 2010.02.23. 19:03:18

:-)) Sacika kever... már most éhes vagyok ám. Lássuk a jegyzeteket is...
süti beállítások módosítása