Konyhai nihil
2010. február 09. írta: giglio

Konyhai nihil

Konyha szomorkodik, csak egy muffin sült benne az utóbbi időben, az is két napba telt (vasárnap, hétfő), mert amikor igen frissen nekiálltam a készítésének (vajkaramellás szaloncukormaradék összekockáz (10 db), 10 dkg liszttel, 8 dkg cukorral, 1 vaníliás cukorral, 2 ek instant kávéporral + ugyanennyi "igazi" kakaóporral és 1 teáskanál szódabikarbónával összekever) és láttam volna neki a folyékony résznek (1 tojás, kb. 5 dkg vaj, kb. 1 dl tej), szóval akkor jöttem rá, hogy nincsen otthon tojás!!! Hát milyen háziasszony vagyok én???? Persze reggel rántottát akartam enni és már akkor sem volt... a kettő között kb. negyed óra telt el... Nem osztok meg több infót :)

Tehát félig összekevert cucc ment a hűtőbe tojásra várni én meg - mint aki jól végezte dolgát - vissza, aludni. 1-kor eszméltem fel újra, és az egész párna komplett lenyomatával az arcomon indultam múzeumot nézni. Meg sem próbáltam beadni azt, hogy egész délelőtt sütöttem - főztem - takarítottam, azt gondolom nem lett volna túl hiteles.
 
Amíg meg nihilkedem, előkeresem a régi szép főződélutánok receptjeit - legalább lesznek rendes receptek is idefent. Kicsit uncsi lesz (semmi elmélkedés és helyzetjelentés), de legalább reprodukálható és nagyrészt van Róluk fotó - köszönet érte a főződélutánok hivatalos fotósának, Angélának :)

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr661743027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endzsi21 2010.02.10. 21:59:38

legalább a múzeum jó volt? azt hiszem ez a mostani bánatos tél miatt van. nem? :-((((
kellene már valami vidám dolog... figyu
valami dögös és színes tortát készítenél persze képek kellenek.. rámférne

giglio 2010.02.10. 22:05:43

ez jó ötlet, lecke feladva... jelentkezem a megoldással, tán még Nápoly előtt, de lehet, h frissen szerzett itáliai élményekkel tuningolva :)
süti beállítások módosítása