A Szalonnás Muffin – de régóta akartalak már!!
2010. január 28. írta: giglio

A Szalonnás Muffin – de régóta akartalak már!!

A Szalonnás Muffin – de régóta akartalak már!!

Készült: 2009. november

Gyors leszek - nincs idő.
Tanulni kellene… de kéne valami kaja holnapra is!! Meg persze mára is…
 
SZALONNAAAAA!!!! Beszélgettünk Kolleganővel... duplasajtos muffin... hmmmm.
Egy ilyenbe kell, sőt, egyszerűen kötelező a szalonna! Legyen így (áá-áá-áá)...
 
Na jó, legyen valami hasznos is mellette.
Saláta lesz a muffin kísérő: rukkola+paradicsom+póréhagymacsíra szezámmagolajjal.
Tökéletes lesz.
 
Gyors vagyok! Gyorsan csinálom és gyorsan írom!
 
Szárazanyagtartalom: reszeltfüstöltéstrappistasajt és kockázottszalonna és persze liszt és sütőpor!!!
 
Fűszer: borscsilisó!
 
Arányok: kb. 5 ek liszt, egy-egy marék a reszelt sajtokból, (szigorúan a legnagyobb lyukkal gyalulva) és kb. 2 ek. kockára vágott szalcsi. Ez most nem a zsíros fajtából való, sőt, zsír szinte nincs is rajta. Ezt nem is értem, ez inkább füstölt sonka.
 
Folyékony rész: tojásvajvíz. Tojás1, vaj kb. 3 dkg olvasztva, víz úgy fél dl - habverővel összekavar.
 
Száraz és folyékony egyesít, keverkever! Titkos hozzávaló is bele!
Okés, tölts (muffinpapírral természetesen) és tűz (180 fok, 25-30 perc).
 
És mire ezt leírtam, már megyek és kapcsolom le a sütőt!
 
Ja, hogy ehető lesz?
Hát hogyne, mást nem, kimazsolászom belőle a szalcsit!
 
Titkos cucc?
1. Csili
Ejnye no, hát nem figyeltél, az amúgy is volt benne.
 
2. Szalonnabürke
Látom úgy érzed, kezdesz ismerni :))... de ezt most kihagytam.
 
3. Kóbi (csak Neked Kóbi! :)
Na ja, ez lesz a következőben, de most no, nem lehetett felkockázva kapni, és időm ugye nincs.
 
4. Póréhagymacsíra
Hogy kerülne bele ilyesmi??? Hát így :) Hagyma kell bele és a ruccolasali miatt úgyis vásároltam.
 
Kész!
Jellemzők:
·          isteni finom,
·          borzasztó tömény,
·          saláta/zöldség mellé köretnek csoda,
·          önmagában is csoda,
·          vaj helyett lehet tej, mert a vaj, a szalonna meg a sajt mellé elég durva, de aki bírja.. hajrá! sőt, nyomasson bele kóbit is!!!
 
Menni tanulni!!!
+ Okos vagyok! Levizsgázom csillagos ötösre!
 
Ui. annyira megijesztettem saját magam is ezzel az ecsetes témával (ne is beszéljünk róla többet :), hogy vettem egy zsír újat, kimondottan ételekhez!
 
Ui.2. pár nap múlva: tényleg ötösre vizsgáztam. Hála Neked Szalonnás muffin!!!
 
Mai napi tanulság:
Mindig kell időt hagyni arra, hogy olyat tégy, amire a lelked (gyomrocskád :) vágyik!
Mert ugye: „jó tett helyébe jót várj”!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr771708605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endzsi21 2010.02.06. 19:13:01

szalonnás muflon? jaj.
Sztem a 2 fővegának (a Berényinek meg nekem) ez bejön..
Nem MF?

A következő hímzőkör menüjébe csak be kellene ezt tenni.. nem?

giglio 2010.02.06. 19:39:47

benne vagyok, megcsináljuk. mint a múltkori vega savanyúképosztás receptet... végülis csak a tetejére másztak rá azok a fránya kis kolbászkarikák, egészen addig fegyelmezetten tartottuk a vegaságot :)
süti beállítások módosítása