A főzés és én
2010. január 27. írta: giglio

A főzés és én

Naszóval szeretek főzni.

A véleményem az, hogy aki szeret főzni, az valamennyire tud is, vagy legalábbis könnyű dolga lesz a konyhában, mert befogadó, ezért könnyen tanul.

Néha órákig bámulok mindenféle főzős műsort és csatornát, tátott szájjal bújom az igazán klassz gasztro híreket, újságokat és könnyes szemmel, ici-pici gyomorral és persze bamba mosollyal néztem végig a Julie és Julia c. filmet.

Boldogság, játék, kikapcsolódás, kreativitás. Nekem.

 
 
Rögzítem ide azt, amit teszek. Úgy, ahogy teszem...
 
Igazán sajnos nem fogsz egyértelmű recepteket találni, csak pillanatképeket és valamennyire leképezhető ennivalókat. Ez az egész inkább játék a kajákkal, ízekkel, hangulatokkal, érzésekkel... Viszont lehet, hogy átragad Rád is a lelkesedésem, adok pár jó ötletet... de inkább a lelkesedés, abban nagy vagyok!
 
Szóval a lényeg: főzök, amit párszor megállítok, és a kérdés mindig az lesz, hogy a végeredmény ehető lesz, vagy sem.
 
Másik kérdés: mi lehet a titkos hozzávaló?
Ehhez adok némi segítséget, 3-4 alternatíva közül kell kiválasztani.
 
Közben eszembe jutott az is, hogy mindegyik végén lesz egy tanulság. Mint a szerencsesütikben az üzenet.
  

(Igazán először csak elkezdtem gyűjtögetni az élményeket és irományokat, így most van egy kezdőcsomag.)

De akkor velkám az elsővel - vagyis a nulladikkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr721706994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

giglio 2010.01.27. 17:40:50

írok magamnak :)
de jó, megvan az első!!! :)))

endzsi21 2010.02.06. 19:11:17

de jó,de jó,hogy elkezdted! :-) már most imádom!

Virg 2010.02.08. 19:03:56

Húha, 1 nem diétásnak nevezhető 7vége, után is kedvet kapnék holnap itthon maradni és kipróbálni vmit. Szóval én , mint lelkes kizárólag 7végi Főző, biztosan megújítom a menüm a receptjeid alapján :)
süti beállítások módosítása