Brokkolis újkrumplis gyors ebéd
2011. május 24. írta: giglio

Brokkolis újkrumplis gyors ebéd

Na, hát tegnap úgy éreztem ismét, hogy a saját főztömet akarom enni, friss zöldségből, hús nélkül, és természetesen mihamarabb. Jön a nyár, megint elkezdtem vágyódni a csípősen savankás dolgokra. Hű, a következő valami csatni lesz, lassan már úgyis megint kívánom a husit - jó nullás vércsoportú vadászhoz híven. 

Szóóóval nem is szöszmötöltem sokat, volt a fagyasztóban brokkoli, a múltkor meg vásároltam a piacon helyes, mini újkrumplikat. Találtam még a hűtőben fél doboz tejfölt, meg egy csomag hagymát, amin még rajta volt a zöld része, de rendes nagy feje volt. Na, ennek csak a zöld részeit használtam fel. 

Munkafolyamat:

Olíva olajon picit melegít a hagymazöld majd hozzá, egy gerezd fokhagyma, só, piros paprika, csípős zöldpaprika, majd lepirít a negyedelt újkrumpli és végül bele a brokkoli. (Arányok ízlés szerint.)

Amikor már minden puha, belekever a tejföl és készen is vagyunk. Nem nagy dolog, de annyira finom lett, hogy majdnem befaltam az egészet, de szerencsére amikor már csak csipegettem volna még egy pár falásnyit a serpenyőből, leégettem a nyelvem és  persze ezek után elment a kedvem. Ment is büntibe a hűtőbe, ezért ma is lett ebéd. Ma is szerettem.

Ui.: szemmel láthatóan beszűkültem az újkrumplira... de IMÁDOM, HOGY NEM KELL PUCOLNI!!!! Bakker, és tényleg csak ennyi lenne? Nem, amúgy finom is.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr242928889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása