Lasagne + szalonnasütés - csak esztétikai szempontból
2010. szeptember 06. írta: giglio

Lasagne + szalonnasütés - csak esztétikai szempontból

Akkor mutatnám a legfinomabb lasagne-t a világon. Pontos receptet sajnos nem tudok, a mennyiségeket elfeledtem, mert ezt most én kaptam, nem én csináltam. Nekem ilyet még nem sikerült összehoznom - sem ilyen szépet, sem ilyen finomat. 

és ez a tűz + szalonna párosítás a fényképen egyszerűen meseszép

Mai napi tanulság: az esztétika alap!

Megerősítésképpen - lásd alább. A Gusto magazinban láttam hasonlót, természetesen egy olasz szakács kezei közül került ki és ezt a fotót is egy olasz blogon találtam. A szépség megmutatása a vérükben van.

Majd amikor nemsokára a meleg nyári estéken egy tányér ilyennel és egy üveg borral lesz ücsörgés a kertben... elgyönyörködöm a virágokban, elropogtatom a friss zöldségeket előételként, aztán jöhet a szalonna/sütés!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr542276384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endzsi21 2010.09.27. 21:49:28

hú nekem lécci, lécci, lécci, lécci egy ilyen 6-os készletet ebből a szép olasz eszcájból ... :-)
gracie, ahogy mondják
süti beállítások módosítása