nyár van nyár - kifeléééé!! végre grill!!!!
2010. április 25. írta: giglio

nyár van nyár - kifeléééé!! végre grill!!!!

www.youtube.com/watch

Szóóóóval szép nap ez a mai - végre süt, végre nap, végre ízes zöldségek és ízes husik a grillen!!! Végre bandázás a kertben Tesónál, végre együtt, végre mezítláb, végre kevés ruhában, végre szín az arcomon, végre madárcsicsergés és  véééégre virágillat.

Akartam én csinálni sült zöldséges salátát, de mire lekerültek a cukkinik, meg padlizsánok, meg paradicsomok, meg a paprikák a sütőről, azon nyomban elvéreztek egyesével a tányérokon.

Ezért feladtam, hogy ma új dologgal állok elő itt. Inkább csak élveztem a tökéletes egyszerűségét a friss salátának, málnával dúsított limonádénak és az egyszerűen csak grillfűszerben megtáncoltatott csirkének. 

Pár szó mégis a "mi lett volna ha..." salátáról: a sütésre vágyakozó zöldségekre karikáztam friss fokhagymát, megsóztam, így került a grillre. A koncepció az volt, hogy sütés után megy hozzá még rukkola, mozzarella, olívaolaj és balzsamecet. De majd legközelebb... idő van :)

Pár szó a málnás limonádéról: 1 literes kancsóba tettem 4 ek barna cukkert, 1 citrom leve belecsavarodott, majd a maradékot összevágtam és azt is beledobtam, aztán felengedtem vízzel (opcionálisan szóda).

Csak egy ötlet: először csavarjuk és utána vágjuk le a két végét a citromnak... igen, pofánspricceltem magam :))) A végén 2-3 marék fagyasztott/friss málna, esetleg jégkocka (elveszi a hasznos térfogatot, így inkább azt sztm. a pohárba). Hát ennyi.

Na, most jön a lényeg, a látvány - nagyon sok szeretettel!

Éééés a napi tanulság: az igazi ízek, színek, fények mindig kint vannak. Úgyhogy: kifelééééé!!! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr351951320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virg 2010.04.27. 18:40:22

Jaj nagyon jól néz ki ....végre ezerféle friss zöldséget lehet majd kapni nem horror áron :)
Következő 7végén én is alkotok valami ilyesmit...

endzsi21 2010.04.27. 18:41:08

kérem a málnás limonádé receptjét :-) (akkor)

endzsi21 2010.04.27. 18:41:29

ja és kérek szuperjó spárga recepteket :-) is

giglio 2010.04.27. 18:54:53

és véletlenül saját fejlesztéses spárga receptem is van, holnap azzal jövök, csak az itthon nincs leírva. lepődj meg, szalonnás :))

limonádé is bekerült - mindenkinek teljesítem a kérését :)

Halvány Görény 2010.05.03. 21:36:35

brutál ez a málnás cucc, vzg!
most mindjárt itt az eperszezon, ilyenkor azt szoktam csinálni hosszú úton hazafelé, hogy megbízható vagy legalább annak látszó árustól, aki ilyen nagy farekeszekben árulja az eperet, veszek egy komplett rekeszt, beteszem a csomagtartóba és hazaviszem és majdnem az undorhatárig esszük.
ha van bármi jó ötlet eperrel kapcsolatban, étel-ital, kérlek ne tartsd magadban! köszi.

giglio 2010.05.03. 21:45:24

a málnás limonádé eperrel is tesztelt és jelentem bevált :)
a frissel az van, hogy kicsit több idő kell neki az elázáshoz (így van ez :), vagy lehet turmixolni és akkor az eperpürét bármibe és bármire teheted. vagy csak joghurtttal, kefírrel összekevered és még pl. egy kis mézzel édesíted. a legjobb frissítő - a limonádé után :)

+ van eper címke és 3 bejegyzés is hozzá, ebből mondjuk kettő mascarpones, de mindegyik egyszerű!

ja, meg van még a klasszik pudingos: vaníliapuding, babapiskóta, eper rétegez. sztm Te is ezen nőttél fel :)
süti beállítások módosítása