Újabb szülinapi meglepi - mustáros tarja többek között - LIVE :)
2010. szeptember 03. írta: giglio

Újabb szülinapi meglepi - mustáros tarja többek között - LIVE :)

Hát újra a színterápiás harmóniaközpont ad otthont egy meglepetés születésnapnak - ezúttal BigSzisztert ünnepeljük.

Reggel már a hentesnél kezdtem, megvásároltam a hozzávalókat és hipergyors előkészítésbe fogtam a munka előtt.

A csirkemelleket a múltkorihoz hasonlóan baconbe csavartam , a tarjaszeleteket pedig gyors kozmetikai kezelésben részesítettem az alábbiak szerint:

  1. Zsírral alapozás
  2. Mustárral pakolás
  3. Sóval radírozás
  4. Borssal hámlasztás

És reggel óta egymást melengetik. Nemsokára indulok haza és mennek melegedni a sütőbe, szóval hamarosan még érkezem. Csak legyek észnél és fotózzak gyorsan, mielőtt elfogy.

Aztán lesz még fotótéma bőven, mert lesz egy csodatorta Zsuzsitól, csülök KözepesenBigSzisztertől, meg valami káposztás cuccot is csinált, azt is le fogom fotózni.

Szóval kajaarzenál ma éjszaka, de legkésőbb holnap érkezik!!! Meg én is - ilyen vagy olyan állapotban. Amúgy ezért szeretek házigazda lenni! Nem kell utána hazamenni, ellenben bármikor lefekhetek. Nem, szerintem nem illetlenség, olyanok vagyunk már mint egy szép nagy család. Nem is olyan, hanem AZ. 

éééés a torta

és a káposztás, na ez majdnem olyan, mint a tökös süti "nyersen", amire ezt írta egy barátom: "tökös desszert kiinduló állapotát egy „gasztroblogba” betenni szerintem olyan fokú „szemtelenség”, amiért már nem verés jár, csak csodálat :) "

és az indulás meglepni

úúú, egy sör! ez meg hogy került ide?

csipetcsapathajrá!

kezek és italok 

végül a kajamix + 

Mai napi tapasztalat: hihetetlen jók vagyunk meglepésben, és pillanatok alatt összehordunk egy kisebb lakomát. 

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr12269242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endzsi21 2010.09.27. 21:48:36

hú, de jó volt...:-))
és, hogy minden Sőtér ilyen jól főz bassszuss..
süti beállítások módosítása