Halloweeen torta
2012. november 08. írta: giglio

Halloweeen torta

...avagy nekem sosem fájt beállni a sorba - legalábbis a magam módján. Nem zavar a Halloween, mert a Mindenszentek üzenete is a szívemben van. Nem zavar a Valentin nap és nem zavar a Facebook. Változik a világ, és ha nem tudjuk önmagunk képére formálni, megőrülünk. Ráadásul kimaradunk egy csomó jó dologból.

Ez a mai napi tanulsága.

És amire büszke vagyok:

Htorta.jpg

Annyira gáz, hogy már gyönyörű! A koncepció folyamatosan állt össze, az alapok megvoltak, de a "díszítés" végig függőben volt. Először gondoltam, hogy gumicukor békák fognak vérben úszni, de aztán rátaláltam a gumicukrok (előttem) rejtett világában erre a csodálatos példányra. Hát nem gyönyörű?

Htorta2.jpg

Na, hát ennyi, és fél órába sem telt.

Természetesen az alapja a szokásos mascarpone krém, úgy, mint

  • 250-es mascarpone
  • 200-as Meggle főzőtejszín (fontos, mert ez elég sűrű)
  • 5 ek cukor
  • 1 zacsi vaníliás

Bolti gyümitortalapra ráborítunk sütőtökpürét (ha nincs idő, akkor Univer sütőtökpüré almával), összekavarva egy kis cukorral, ízesítve fahéjjal, gyömbérrel. Kimeszelni vele a tortalapot, rá a krém.

Ezután jön a show-elem, vagyis az irdatlan ócska gumicukor-műfogsor (akartam rá azt az ocsmány szemet is venni, de azt nem kaptam), és pipettával megcsepegtetjük piros ételfestékkel. Minden megkapható hozzá a Spar-ban.

Ez csak a tortám, és hasonlóképpen nem viccelem el majd a jelmezem sem. Ugyanilyen csodálatos leszek én is hozzá, azt hiszem nem is kell mondanom. Még nem tudom, hogy azt megmutatom -e.

Éljen az örök gyerek részem, aki ilyenkor annyira örül, hogy ma kicsit tovább fentmaradhat TV-zni.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr864897849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása