Papaya muffin
2012. március 14. írta: giglio

Papaya muffin

...mert nem volt itthon csoki. Mert mostanában nem csokizom, illetve már elég régóta leszoktam róla. A sütiről nem - ez egy számomra is méltányos csere. A minap is beültünk a Sugar Shop-ba és meg is kellett próbálnom kb. az összes féle macaront. Kezdtem hárommal, aztán na még egyet, mert az mégiscsak ibolyás, és még kifelé menet azt a sós karamellásat naaa, csak egy falat az egész. Az angyalok biztosan csak ilyet esznek, mert ez olyan. Negyed óra múlva már mi is éppen ugyanúgy vihogtunk, mint a többi cukorsokkot kapott asztaltársaság, akiket jól kinéztünk, amikor benéztünk. Jó kis is este volt (köszönöm).

Szóval éppen azon gondolkodtam, hogy milyen édes 2 falat kéne és eszembe jutott, hogy kókuszos muffin. Aztán rátévedt a szemem a megkezdett aszalt papayara is és (szinte) ujjongani kezdtem, hogy mi lesz ebbőől! És AZ lett - igazi finomság.

Próbáltam rögzíteni a makrót:

  • 1 tojás
  • 1 dl tej
  • 2-3 dkg vaj (negyed 10 dekás tea)
  • 5 ek cukor
  • 5 ek liszt
  • 10-12 ek kókuszreszelék
  • kb. fél kk sütőpor/szódabikarbóna (csak szórtam)
  • egy marék papaya, kockára vágva

Ezt most olyan gyorsan akartam, hogy még a szárazakat és nedveseket sem szedtem külön, éppen abban a sorrendben borítottam bele mindent, ahogyan leírtam. 

Ez most megint mindent megért - főként, hogy nem sok dolog volt vele. Amit még bepróbálok legközelebb, hogy ananészlét teszek a tej helyére, és akkor remélhetőleg pinacolada íze lesz, amivel szintén kiegyeznék. Meg lehet, hogy ananászkockákkal is ráerősítek erre a vonalra. Nyami.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr14316598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása