Gyros
2012. január 17. írta: giglio

Gyros

Itt most csak pár klassz fotó lesz (szinte), meg egy ötlet, hogy hogyan lehet fél óra (sem) alatt gyors vacsorát gyártani, valamint megosztom az örömöm, miszerint a konyhába életet leheltem újra, vagyis kell nekem ez a konyhajátszótér! Még akkor is, ha az utolsó brokkolipürém (nem így terveztem) csevapcsicsával nem lett túl fotogén, így azt kihagyom. Annyira ronda lett, hogy még én is csukott szemmel ettem. Igazából csak a brokkoli nyers és ropogós torzsájára vágytam, azt meg megkaptam.

Viszont íme a sztár, ami szép és finom:

 

 

A legnagyobb munka az, hogy össze kell kockázni a húst (csirkemellből csináltam), meg a zöldségeket, ami lássuk be, még az én energiaszintemmel is semmiség. Nem variáltam sokat, készen vásárolt gyros fűszerkeverék olajba bele, félre. (Alapanyagajánló: az egyetlen paradicsom, aminek télen íze is van és amivel én még nem fogtam mellé, az a datolya típusú.)

Közben szalonnakockák pirítanak, hús bele, lesüt hirtelenjében, zöldség összevág, tejföl (vagy joghurt) összekever sóval és fokhagymával, erős pistát kicsit lelazítottam ajvárral, így meglettek az öntetek is.  Olyan finom szaft lett, hogy azt még külön ráküldtem a husikra és aztán a zöldséges, hagymás, szalonnás, húsos, tejfölös szaftba mátogatni a pitát, végezetül egy jó pálinka, és újraéled minden. Még a Hold is fentmarad az égen tőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhajatszoter.blog.hu/api/trackback/id/tr313570572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endzsi21 2012.01.23. 20:13:04

és lemaradt... hogy kétpofára ettük mindannyian :-) már vártam a fotókat ám!

giglio 2012.01.23. 20:15:54

@endzsi21:
sajnos a kezed nem látszik :)
süti beállítások módosítása